Drømmer..

By 18:14 , , , , , ,

I november flyttet jeg inn i min egen leilighet, bare min :) Nå kan jeg gjøre akkuret det jeg vil , men må vel bare innse at det koster for mye å gjøre alt på en gang! Har derfor ikke gjort de store innkjøpene og forandringene enda, men jeg drømmer jo stadig om hva som skal gjøres her. 

Til sommeren skal jeg finne frem malekosten og da skal blant annet soverom fornyes. Noe så enkelt som maling kan gjøre mye (hvertfall når soverommet nå er knalloransje!) Har bladd meg gjennom mye inspirerende av både farger og tapeter. Det er mildt sagt mye å velge mellom. Jeg tror jeg vil gå for noe veldig nøytralt, men gøy å se hva som finnes der ute. Nå skal det være FARGER, kontraster og former.







          (www.nordsjo.no)




Det er ikke vanskelig se at det grafiske også preger farger og tapeter nå, mye tøft som kan gjøres. Både duse toner og spreke farger er in nå. Kanske jeg maler på en sengegavl..? Her er det bare fantasien som begrenser, men tror det er viktig å tenke tidløst, tror det blir en dus gråfarge hos meg så får heller detaljene være litt mer vågale :-)



Linn

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Mye sprek inspirasjon til soverommet.
    Tror også det ikke er så dumt å gå for tidløs på veggene, så er det lettere å forandre stil og uttrykk når du blir lei.

    Ha en riktig fin dag.
    Klem Miriam

    SvarSlett
  2. Ja tror det blir en dus gråfarge, passer så fint til mye :) Håper dagen din var fin og! :) klem herfra

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord :-)