Makeover soverom!

By 09:15 , , , , , , , , ,



Valgets kvaler da jeg skulle pusse opp soverommet mitt nå i sommer. Jeg ville ha grå vegger, men litt av et utvalg..  Jeg skulle dessuten aldri henge opp noe i kobber hjemme hos meg, men her er da resultatet  ---->








Jeg endte opp med fargen Tåkedis, en varm og fin gråfarge som jeg malte på alle vegger. Gulvet er et belegg fra XL bygg og heter French oak. Kobberlampene er fra OP Elektro (Leverandør Norlux) Den hvite hylla var originalt i furu men grunnet og malt. Tekstiler på salg fra Ellos.

På et relativt lite budsjett har jeg fått et helt nytt soverom, gjort nesten helt selv!

Ønsker du hjelp med fargevalg og innredning?  Ta kontakt for mer info.





- Linn -

You Might Also Like

4 kommentarer

  1. Kjempestilig o grått, hvit og svart!:):) Fine kombinasjoner og elsker dette sengeteppet ditt!
    Ønsker deg masse lykke til. Klem Ann Elin

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar Ann Elin, ha en fin søndag! klem

      Slett
  2. Fantastisk flott! Elsker de nøytrale tonene du har brukt:))

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord :-)