Lady and the kids

By 11:34 , , , , , ,

Gjennom årene har jeg (uten den store overraskelsen :) vært over middels interessert i interiør, og har vært innom mange ulike stiler her hjemme. Noe jeg har holdt ved er mange hvite møbler og ganske nøytrale farger. Da er det så enkelt å skifte uttrykk bare ved å nytte f eks puter , duker o.l.

 For bare noen uker siden skiftet jeg ut alle detaljer igjen. Det var på tide å ta vekk alt det romantiske og dusrosa, selv om det ikke var mye ble jeg fort lei denne stilen. Det har nå sneket seg inn en del sorte elementer her hjemme også, blant annet bilderammer. Jeg kom over en flott side til dere som trenger litt inspirasjon til nye bilder eller plakater på veggene. Sjekk ut Lady and the kids. Im in love :)
















Lekkert ja? Tror noe av dette havner på veggen her hjemme om ikke lenge!



-Linn-

You Might Also Like

0 kommentarer

Takk for at du legger igjen noen ord :-)