Nytt på bordet!

By 09:56 , , , , , , ,

Nytt brett på bordet som jeg ikke kunne la bli igjen i butikken i går!
Dette har jeg sett på en stund, er så fint i delikate farger - og det
beste er at det kan deles opp til 4 brett.



Foto: Linn Sæten

Hva synes du?

Brettet er fra min lokale Møbelringen butikk, som forøvrig
har veldig mye fint inne nå. Anbefaler alle å ta turen innom,
det er en av mine favoritter og vi er heldige som har en så
flott butikk her i bygda!

Ny søndagen ;)


-Linn-

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Det er kjempefint!
    Har sett på det jeg og, meeeeen... må snart begrense fat, vase og lysestakekjøpene mine, haha :)

    Ha en fin dag, her er det SOMMER:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå har jeg sett på det i sikkert et halvt år, så det ble mitt ;) Heldige deg som har så nydelig vær, trist og grått i nord i dag! klem

      Slett

Takk for at du legger igjen noen ord :-)