Kaffelatte er ut.

By 09:39 , , , ,

Å starte en morgen med kaffe og litt interiørinspo på nett, det er
min morgen det. Denne dagen kan ikke bli noe annet enn bra!

Kaffekoppen er favoritten fra Designletters og tingbutikkene-
bokstavkoppen i porselen. 




Studerer mine egne bilder og konkluderer med at jeg har tenkt rett da jeg
begynte å planlegge maling av stua til sommeren. Kaffe latte veggene
mine er slitne ;) 

Da er det bare å komme seg ut å jakte etter den perfekte fargen,
det blir jo ikke akkurat enkelt med det store havet der ute av muligheter.
 Kom gjerne med tips!

Ha en fin dag.

-Linn-

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Enig!
    Jeg har en laaaaang lattevegg jeg og, MÅ få den vekk kjenner jeg:)

    SvarSlett
  2. Veldig enig at det må bort ;)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord :-)