Ny lampe

By 22:25 , , , , , , ,


Tenk nytt! Jeg fikk denne fine lampa i posten i går. Noen vil vel tenke at dette er en typisk lampe til kontoret, og det var jo der jeg hadde planlagt å ha den. Men fikk en ide om å ha den i stua og jeg ble riktig så fornøyd. Jeg hadde allerede noen sorte detaljer her og synes den passet godt inn..


Lampa er fra Ellos og kostet kun 179,-
Et kupp vil jeg si :-) 


Belysning gjør så mye med et rom. Det gir både et spesielt uttrykk, stemning og kan si mye om hvordan stil du har. Jeg liker veldig godt den moderne og industrielle stilen.. 


(Kilde)


(Kilde)


(Kilde)



(Kilde)


(Kilde)


(Kilde)


Mye fint av belysning der ute. Neste prosjekt er taklampe til spisestua..


God søndagskveld :-)


-Linn-


You Might Also Like

0 kommentarer

Takk for at du legger igjen noen ord :-)