Fersk blogger!

By 22:03 ,

Ja da var jeg endelig i gang med bloggen jeg lenge har vurdert å starte med :-) De siste ukene har jeg blitt veldig inspirert og føler gnisten er tilbake for det jeg elsker å drive med - nemlig interiør, design og alt som hører med der. Det er så mange flinke folk der ute som inspirerer meg, og jeg føler noen av de nærmest har hjulpet meg i gang her.

For noen uker siden tok jeg tegnekunnskapene på alvor igjen. Lenge siden jeg har rørt penn og papir, og satt i gang med skisser. Ivrig som jeg ble dukket det opp bilder som nå henger i stua mi. Enkle rammer rundt. Her er jeg i gang med skissene..



 


Sommerfugler er fine skapninger, og flere henger nå stua mi. Kremt, bildekvaltiteten er så som så.. dette er kun med mobilkamera. Planen er å få kjøpt et godt kamera etterhvert.. ;)







Ha en fantastisk fredagskveld der ute ! 




Linn
   

You Might Also Like

1 kommentarer

  1. Alltid gøy å lese det første innlegget til nye blogger jeg er innom!
    Legger meg til som følger hos deg jeg!
    Gleder meg til å følge med deg videre!!!
    Klem :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord :-)